Rádi vám pomůžeme info@puvod.cz Právě jsme on-line

SOPÓCI 14. 7. 2023 5 min.

Naše nová identita konečně prozrazuje, kým jsme

Vědecký, a přitom lidský přístup, důvěryhodnost, komunikativnost a smysl pro detail. Právě tyhle hodnoty tvoří základ všeho, co děláme. Po 10 letech existence jsme se rozhodli, že se k nim hrdě přihlásíme a zakotvíme je přímo do své značky. Právě tak začal příběh naší nové identity.

Genealogii vnímá řada lidí spíš jako zálibu než jako vědeckou disciplínu. Na našem trhu se potkávají podnikatelé a firmy s nejrůznějším zaměřením a kvalitou služeb – od nadšených hobby badatelů až po firmy, které zkoumají původ pomocí DNA testů.

Přáli jsme si, aby značka SOPÓCI měla na tomto trhu své nezaměnitelné místo. A k tomu bylo samozřejmě nutné se odlišit a jednoznačně ukázat, v čem konkrétně jsme jiní.

Novinky ze současnosti i střípky z minulosti.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Řemeslnost a estetika, profesionalita i empatie

Jsme rodinná firma, která si zakládá na důvěryhodnosti, vědeckém přístupu a hluboké akademické práci. To jsou hodnoty, které jsou pro nás zásadní a podle kterých si vybíráme i své spolupracovníky. S trochou nadsázky se dá říct, že chceme dělat „rodokmeny s kulatým razítkem“.

Nejsme ale jenom profesionálové a vědátoři. Umíme empaticky naslouchat i srozumitelně vysvětlovat a ve své práci rádi propojujeme řemeslnost s estetikou. Přáli jsme si, aby se tohle všechno v naší nové identitě odráželo.

Cesta od startu k cíli

Od začátku jsme věděli, že tvorba naší nové identity bude práce pro brand manažera. Delší dobu jsme ale zvažovali, koho oslovit. Pak jsme na LinkedInu zaregistrovali inspirativní příspěvky Margi Fries o komplexním přístupu k budování brandu a rozhodli jsme se, že si s ní musíme minimálně popovídat.

U popovídání to ale neskončilo. Od prvního momentu nám bylo jasné, že jsme našli toho správného člověka. Margi se pro naši vizi nadchla a přišla s perfektním, propracovaným plánem.

Ona sama na začátek naší spolupráce vzpomíná takto:

„Když mi Jana vyprávěla, co všechno v současnosti dělají (rodokmeny, kroniky, heraldika, zkoumání historie domů a míst), hned mě napadly zajímavé možnosti propojení s byznysem a vytvoření B2B nabídky například pro developery, rodinné firmy, advokátní kanceláře nebo marketingové agentury.“

Začali jsme strategicko-analytickou částí, která nám pomohla pojmenovat, o čem naše služby vlastně budou. Z toho následně vyplynula podoba produktů, webových stránek a také loga.

Symboliku rodokmenu v logu prezentují propojené litery, které naznačují různé vazby i slepou větev (čárka nad O). Detail písmen „SO“ definuje ohraničené období v rámci zkoumání historie rodu.

Ve vizuálu jsme se rozhodli vynechat přehnaně zdobné prvky a „kudrlinky“ (stromy, mandaly apod. proto u nás nenajdete). Zvolili jsme esteticky čistší, jednodušší řešení, které zdůrazňuje profesionalitu a řemeslnou kvalitu.

#krevsipamatuje

Kde můžete naši značku potkat?

Nová brandová koncepce se promítla nejen do našeho webu, ale i do našich profilů na sociálních sítích. Tam všude vás rádi uvidíme.

Spokojenost na obou stranách

Margi se podařilo sestavit tým, který pro náš projekt doslova dýchal. I když naše očekávání byla už od začátku vysoká, výsledek je ještě mnohem lepší a máme z něj velkou radost.

Jana Sopóci, majitelka a hlavní motor naší firmy, k tomu říká:

„Genealogii vnímám nejen jako vědní obor, ale jako neoddělitelnou součást našeho života – jako vypravěče příběhů, které máme nesmazatelně zapsané ve svých genech. Také proto mě už řadu let provází myšlenka ‚Člověk zapomíná, krev si pamatuje.‘ Margi a její tým se na tuto myšlenku naladili a myslím, že i díky tomu se nám podařilo vytvořit něco jedinečného.“

Jsme rádi, že pozitivní pocity panují na obou stranách. Margi k tomu dodává:

„Za sebe a troufám si říct, že i za celý svůj tým, bych ráda poděkovala Janě a celé rodině Sopóci za úžasnou spolupráci. Do práce na jejich nové identitě jsme vložili myšlenku, snahu i srdce. Každý jednotlivý prvek toho, co vidíte, čtete a možná i budete mít doma na zdi, má svůj smysl. A z toho mám obrovskou radost. Tým Sopóci už mnoho let usilovně pracuje na profesionalizaci svého bádání a vytváření poctivých rodokmenů. My jsme pouze poodkryli jeho pravou tvář.“

Kromě Margi a jejího týmu se nám pro naši vizi podařilo získat i další nadšené partnery – firmy, které jsou špičkami ve svých oborech a které sdílejí naše hodnoty. Do budoucna v tom rozhodně budeme pokračovat.

Kam bude značka Sopóci směřovat?

Dobře víme, že znát své kořeny dodává pocit jistoty a ukotvení, a chceme svým klientům tyto pocity dál zprostředkovávat. Chceme, aby byla značka Sopóci synonymem pro profesionálně a precizně odvedenou práci, ale také pro laskavost, vstřícnost a empatii.

V současnosti zároveň pečlivě sledujeme vývoj v oblasti umělé inteligence. Věříme, že se nám její potenciál podaří využít a že i díky ní dokážeme příběhy svých klientů vymalovat v ještě živějších barvách.

Všichni v sobě neseme příběhy, zážitky a hodnoty našich předků. Zdánlivě už jsou možná ztracené, ale ve skutečnosti to tak není. I když totiž člověk zapomíná, krev si pamatuje.

Vyžádejte si konzultaci zdarma

Poznejte minulost,
investujte do
budoucnosti

Kontaktujte nás Odpovíme obratem

Novinky ze současnosti i střípky z minulosti.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.