Pokud je součástí vaší firemní filozofie (brandu) něčí životní příběh, je odpověď celkem nasnadě. Co když to ale není váš případ?
Jako majitel či zakladatel firmy jste právě vy tou nejdůležitější osobou, která je podstatou toho, co tvoříte. Průzkum vaší rodinné historie vás posune o level výš. Budete mít historii. Příběh zakladatele ponese firmu, i když v ní už vy sami nebudete.
Jste brand manager nebo designér? Informace o původu příjmení, místa či nemovitosti můžete využít jako podklad pro celou filozofii vaší firmy. Od symboliky pro loga a barvy až po texty, styly, nebo dokonce slogan.
Máte šlechtický původ? Pak informace, které od nás získáte, jednoznačně využijete k vyšperkování vaší značky, loga či brandu. Erby a znaky mají spoustu symboliky, která skrývá ohromný potenciál. Pokud se dochoval nějaký rodový nábytek, porcelán nebo šperky, může je váš brand manager nebo designér využít nekonečným množstvím způsobů.
Působí vaše firma v nějaké dosud nepříliš známé lokalitě? Zpracování historie místa může odhalit nečekaná fakta, události či zvyklosti, které vám pomohou se zviditelnit.
Jste řemeslná firma? Jakou historii má vaše řemeslo? Kdo v něm v minulosti vynikal, kdo ho proslavil? Jsou nějaké milníky, kterých váš obor dosáhl? Kam jste se pak posunuli vy? I takovou rešerši umíme.